Kolmanneksi eniten vituttaa kaikki!

Ei jumalauta, miten voi olla tolloa porukkaa! Mä sain KAKSI VIIKKOA myöhässä olevan kirjeen autopaikkamaksuista ja summa on sitä luokkaa, että meinasin olla hokkarit kohti kattoa. Siis mulla on ollut kohta kaksi vuotta tontti autolle ja vasta nyt tulee maksu!? Mitä vittua? Ei tässä muuta, kun justiin kävin kattelemassa saldoa ja ahdistuin, parin päin univelat ja stressi nostatti kunnon jyskytyksen takaraivoon. Piti vielä käydä apteekissa hankkimassa lisää pillerejä. Luulin jo, että usuttavat vartijat kimppuun, kun mutsille räksytin puhelimessa X-vuokranantajan toiminnasta.

No, ei muuta kuin puhelinta käteen ja soittamaan helvetin kalliiseen aspa-puhelimeen. Vastasivat onneksi heti. Nimen ja hetun jälkeen annoin tulla. Jota kuinkin näin:

"Voitteko selittää, miten helvetissä on mahdollista, että mä saan kahden vuoden jälkeen vitun kalliin maksun kaksi viikkoa myöhässä? Mistä te kuvittelette, että mä puolessa kuussa tempaisen tollaisen summan? Opiskelijana vielä! Kuka siellä sekoilee ja miksi? Ihan vaan tiedoksi, että jos muikkarilasku on ehditty postittaa niin en todellakaan ole maksamassa siitä viittää euroa teidän mokan takia!"

Onneksi oli ammattinsa osaava nuori nainen, joka ymmärsi tuohtumukseni. Pahoitteli tehokkaaseen sävyyn virhettä.

"Niin ja mulle ei infottu missään välissä laskujärjestelyistä. Mistä helvetistä mä olisin voinut tietää?"

Ihan mukava puhelu meillä loppujen lopuksi oli, kun sain suurimmat ärsytykset purettua. Mutta vituttaa silti! Ei muuta kuin soittoa isille taas ja nolona ja nöyränä pyytämään rahallista jeesiä. Vittu että kyrsii!

Huoh, haluun vaan helvettiin tästä paskatalosta. Ja alakerran juippi jos vielä kerran soittaa sitä kirkonpolttoheviä aamuyöstä niin käyn tunkemassa kaiuttimen sen rektaaliin niin että se oksentaa verta!

BOONUKSENA se, että tossa ikkunan alla tehdään jotain, mikä tärisyttää kämppää, astioita ja aivoja. Koska ne pitää kahvitauon!?
 

- M.