And I was thinking about him, thinking about me
thinking about us, what we gonna be?

Sä sanot mua vahvaksi. Mä kerron sulle salaisuuden. Mä en ole vahva. Mä olen ihan helvetin heikko. Mulla on rooli, jossa olen hyvä. Vuosien harjoittelun tulosta. Miksi? Koska siten saan maailman polvistumaan edessäni. Koska sitä mä haluan. Koska nyt on mun vuoro nousta seisomaan ja heilauttaa ruoskaa.

I'm going through it every time that I'm alone.
And now i'm missin, wishin he'd pick up the phone.
But he made a decision that he wanted to move one.
Cuz I was wrong.

Mä olen käynyt kovan elämänkoulun. Mä olen nähnyt asioita, joita sä luet iltapäivälehdistä. Mä olen kokenut kivun ja tuskan, pettämisen ja jättämisen. Mä tiedän, mitä on, kun ei saa unta. Mä tiedän, miltä tuntuu, kun jää yksin. Älä ikinä, ikinä, tule sanomaan mulle, etten tiedä mitä kipu on. Mä voin olla pentu, enkä osaa tyttösääntöjä, en osaa olla seurustelusuhteessa enkä osaa välittää, mutta kipu – siitä mä tiedän kaiken.

When you're sitting there it's hard for me to look away
So I try to find the words that I could say
I know distance doesn't matter but you feel so far away

And I can't lie but every time I leave my heart turns gray
And I wanna come back home to see your face tonight
'Cause I just can't take it

Mun kanssa ei leikitä. Mun tunteita ei arvostella. Se, mitä pinnan alla tapahtuu, jää omaan tietooni. Koska olen kyllästynyt pettymään, olen kyllästynyt lupauksiin ja siihen, ettei niitä toteuteta. Olen kyllästynyt teeskenteleviin ihmisiin, jotka vain odottavat hetkeä, jolloin saavat iskeä puukkonsa selkänikamiin. Mun kanssa et leiki. Sä et tule pitämään seurauksista. Se ei ole uhkaus, se on lupaus.

Another day without you with me
Is like a blade that cuts right through me
But I can wait, I can wait forever.

When you call my heart stops beating
When you're gone it won't stop bleeding
But I can wait, I can wait forever.

Sä satutit mua. Sä lupasit, ettet koskaan tee sitä. Mä hölmö uskoin. Mä en ymmärrä, miksi uskalsin uskoa siihen. Niin monta kertaa olen joutunut nielemään pettymyksen kitkerän nesteen. Miksi nyt olisi ollut eri asia. Koska mä rakastuin. Mä halusin sut koko sielullani ja sydämelläni, kaikella sillä tunteella, jota riutuneessa naisenkropassani oli jäljellä. Mä en mitään muuta halunnut kuin sut. Sä et halunnut mua, et kokonaan...

How could you do this to me
Look at what I made for you
It never was enough in the world
This world I gave you

I used to be lovestruck
Now I'm just fucked up
Pull up my sleeve and see
the pattern of my cuts!

Ja silti, kaiken tämän jälkeen, mitä ollaan koettu, mitä ollaan puhuttu ja mitä ollaan nähty. Mä tajusin yhden asian. Mä rakastan sua. Haluaisin sanoa sen sulle. Mut mä en uskalla. Koska mä pelkään. Mut tiedät sä mikä on hienoa? Mä en ole aikaisemmin sanonut sitä kenellekään. Mä en edes uskonut osaavani rakastaa. Mä koin herätyksen. Mä rakastan sua. Se on asia, jonka kanssa on elettävä.

And I was thinking about him, thinking about me
thinking about us, what we gonna be?