Tämä on pikainen ja lyhyt päivitys, mutta halusin kertoa onnen tunteesta, joka tuli tänään, kun kerroin Edille, että hän osui lähemmäs arvausleikissä ajokortistani. Varoitus: teini-ihkutusta.

Sen ilme...oli...niin...uskomaton, että olin sulaa siihen paikkaan. Sen kasvot syttyi ja se hymyili, hyvä ettei hyppinyt ulos autosta. Ja tietysti se sanoi sillä spessulla tavallaan: "No oi voi, onko Maisa nyt baari-illan auki?" Pyöräytin silmiäni paljonpuhuvasti ja hymähdin ystävällisesti, vaikka sisällä poreili huutaa "VITTU TODELLAKIN ja arvaa olenko mä toivonut että sä voitat sen." Mutta enhän mä tietenkään niin sanonut, kun sillä oli Meesi, Jimi ja Jeri kyydissä. Ja mä istuin Mitsussa Maxin kanssa.

Odotan sitä iltaa, vaikka mä köyhdynkin ihan helvetisti silloin. Se alkoi jo ehdottelemaan päivämääriä ja kaikkea. En mä osaa selittää sitä järkevämmin, olisi pitänyt olla paikan päällä, jotta kykenisi ymmärtämään olotilaani.

NIIN ja sitten se vielä keksi iskeä silmää ja suudella ilmaa. En toki tehnyt kuolemaa, miksi niin luulette? Eikä tietenkään sillä ole mitään vaikutusta, että se oli muutenkin poikkeuksellisen ihana mukava tänään ja nauratti kaikkia. Itse asiassa mäkin sain jopa Maxin nauramaan. :)

Määä menen nyt syömään, kuolen kohta nälkään. Oli kiva ilta, pakko myöntää. Huomenna toivottavasti uusiksi.

Ihkuttelen vielä unissakin!

Se on moro!

- Maicho

P.S HELVETTI, poltin sitten pizzankin. -.-