Tää on omistettu kaikille, jotka on kadottaneet jotain
tai ei ole koskaan löytäneet sitä mitä etsi.


Mä tiedän ei-sanan merkityksen
oon kuullut sen monesti
mä halusin vaan olla onnellinen
koska sä olit se, jonka ainoastaan halusin
mä tiedän, että sanat ei muuta mitään
mut oot sä koskaan kelannu
että mitä oikein teet mulle ja miltä musta tuntuu.
Mä halusin vaan olla sun kanssa
koska ilman sua oon enemmän hukassa.

Joka vitun yö päädyn ajattelemaan sua
tätä tilannetta ja kaikkea mahdollista
voisit sä hetken kuunnella mua
ei pitäis olla vaadittu liikaa
koska mä lupaan
että tää on viimeinen kerta.

Mulla olis helvetisti sanottavaa
lähinnä mun tunteist
mut tiedän ettei se hyödytä ketään
koska tykkäät jostain toisest
Mä oon hyvällä ja pahalla yrittänyt kertoo miltä musta tuntuu
mut tarina alkaa aina alusta mut nyt se saa loppuu.

Mä en jaksais enää vatvoo tätä asiaa
mut me kumpikin tiedetään ettei tähän oo tulos muutosta.
Mut kertoisit sä silti mikä mus on vikana
sä haluut mut mutta kuitenkaa et kokonaan.
Kerro mulle millanen mun pitäis olla
mä muutun vaikka blondiks tai teen lobotomian.

Mä haaveilen susta
mutta sä haaveilet aina jostain toisesta
mä oon tässä mut et silti mua huomaa
avaisit silmäsi, mä vittu rakastan sua
tajusin sen eilen ja usko mua, yritin tunteit estää
mut ne ei mua totellu ja nyt täytyy vaan kestää.

Mä oon sun lähellä ja tuntuu etten saa ilmaa
koska sun katse saa mut sekaisin
ja hymys tekee mut heikoksi
ja aina kun sä kosketat, koko maailma menee ympäri.

Mua sattuu ja tiedän että säkin oot hajalla
mut sanon silti sulle "en olis koskaan tehny vastaavaa"
niinku se nainen, miks se päästi susta irti
onks se vähän vajaa tai muuten vaan friikki?

Mä hymyilen ja esitän
vedän teatterii, ollaa vaa ystäviä
vaikka oikeesti haluun jotain paljon enemmän
en tiedä mitä, mut se on suurempaa ku elämä.
Mut mä en millään jaksais kantaa koko maailmaa
koska mun jalat on verillä ja voimat alkaa loppumaan.
Mä ryömin, nuolen naama ruvella pohjaa
tiedän mikä helpottais, mut en ryhdy siihen enää koskaan.
Niin mä lupasin ja sen aion pitää,
vaiks välillä käyn vähän liian lähel veitsen terää.

En aio enää itkee sun perään
koska tiedän ettei se hyödytä mitään
Et tuu koskaan näkee näitä sanoja,
koska musta on parempi ettet tiedä mun todellisista tunteista.

Turha tästä on enää puhua,
asiat on miten on ja niihin ei tuu muutosta.
Jatketaa vaa niinku tähänki asti,
mä kyllä kerron kun teen viimeisen rastin.

Sun ei tarvitse sanoa mitään, en sitä sulta odotakaan
tein tän ajan kuluks, kun en saa untakaan.