Vitutti - tai siis vituttaa vieläkin niin, että nyt on hyvin riskialtista oleilla lähelläni.

- Rahat on loppu
- Dara-asia vituttaa
- Koulu ei kiinnosta
- Laskurit nollaantui
- Nettitikun kanssa on hässäkkää (takuu vai ei takuu????)
- Velkaantuneet ei maksa
- Mikään ei toimi
- Ja mun pitäisi kitua näillä euroilla kuun loppuun asti? In your fucking nightmares!

Tekisi mieli vain...vain...hyvä on sanon sen. Tekisi mieli vain vetäytyä pesäni pimeimpään nurkkaan Hackmannin ja jaffa-keksien kanssa, kuunnella sateen hakkaamista ikkunalautoihin, kelata biisejä, joissa tuntuu pahimmat kipupisteet. Mä olen niin pitkään kärvistellyt tekopyhänä enkelinä (ettei mikään tunnu missään ja kyllä tästä selvitään omilla jaloilla) mutta nyt tuli raja vastaan. Loppui ne syyt, miksi kieltäydyin Hackmannista.

Oikeastaan, päätöksen tekoon vaikutti Blackien näyttäytyminen - unissa. Oli iso hai-allas, tummaa vettä ja paljon tuttuja (Sofi, äiti, Mandi, Kimi, Ässä, Eelis, Krisu, Nita...) yhdellä isolla laiturilla. Se romahti. Kuului huutoa, kirkumista ja vesi muuttui punaiseksi. Mä tunsin, kuinka mua revittiin ja riuhdottiin, itkin ja huusin. Ja sitten mä nostin katseeni. Siinä rikkoutuneen laiturin raunioilla seisoi hahmo. Blackie - luottodemoni, sen tunnistaisin silmät kiinni.

Olin fiksu. En tehnyt sitä käsiin. Ei todistusaineistoa. Muhahaha, masokismi Maisa iskee taas. Tunne oli sama, ehkä aavistuksen syvempi ja horteisempi, mutta riski valtimoiden ylijuoksuun oli pieni. Pahoittelen tätä kuvailua, mutta se on pientä siihen, mitä eräs blogi-sekopää kertoili. Luin jostain, että mies on mennyt paljon pidemmälle kuin minä kykenisin koskaan menemään. Esimerkiksi työntänyt neuloja limakalvoihin ja genitaalialueihin, polttanut ihoaan, imeskellyt lasimurskaa ja hyppinyt ruuvien päällä. Sellaista pientä kivaa. Sille miehelle itsensä satuttaminen on harrastus, minä käytän sitä pakotienä. Siinä on huikea eroavaisuus eikä tarvitse pelätä, että mulla koskaan noin pahasti lähtisi lapasesta. Pelkkä ajatus saa mut värisemään inhosta.

No kuitenkin, en ole käynyt koulussa muuta kuin tänään. En ole menossa huomenna yhden tunnin takia. Sen sijaan menen tappelemaan dna-myyjän kanssa siitä, meneekö vahingoittunut tikkuni takuuseen ja maksoinko huollosta turhaan vai eikö mene ja he saavat vihat päälleni. Nyt on aika pienestä kiinni, ettenkö oikeasti alkaisi rähjäämään. Perkeleen natsit! Opiskelijana muutenkaan juhlita ja viimeisetkin roposet viedään!

Tässä yhteenveto.

Niin ja jos joku etsii mua, olen täällä: