"'Cause I'm your pain
And you are my hurt.
Just take me as I am
Believe I'm yours.
"

Haluan uskoa siihen, että joku joskus pitää mua silmäteränään.
Haluan uskoa siihen, että joku joskus rakastaa mua.
Haluan uskoa siihen, että joku joskus pitää musta kiinni, kun mä itken.
Haluan uskoa siihen, että joku joskus sanoo mulle kauniita asioita.
Haluan uskoa siihen, että joku joskus jättää satuttamatta.
Haluan uskoa siihen, että joku joskus suojelee mua kaikelta pahalta.
Haluan uskoa siihen, että jossain ihmisessä kaikki nämä asiat yhdistyvät.
Haluan uskoa parempaan huomiseen.

"Let there be light
and a better future.
With every blink of an eye
your lies will destroy her.
"

Haluan herätä jonkun vierestä, siihen, että käsi on mun ympärillä. Lämpimänä, turvallisena, pitävänä.
Haluan kuunnella jonkun sydämenlyöntejä. Vain olla kainalossa, hiljaa, laskien sekunteja, kuunnellen hengitystä, keskittyen siihen hetkeen.
Haluan seurata kuinka jonkun suupieleen ilmestyy hymykuoppa, kun se sanoo jotain hauskaa.
Haluan katsoa jotain silmiin, nähdä kuinka tosissaan se on, kuinka se sanoo mulle jotain, minkä haluan kuulla.
Haluan tuntea hellän kosketuksen mun iholla, poskella, kädellä.
Haluan että se joku pyyhkii mun kyyneleet.
Haluan että se joku nappaa mut kiinni, kun mä putoan.
Haluan uskoa parempaan huomiseen.

"From light to darkness
you will survive.
Still go on, you won't be alone."

Jonain päivänä...Siihen mä haluan uskoa.

"Looking down at the ground to hide
the sorrow drawn on your face
Speaking words from your dreams to disguise
the lies painted in your mind."