"Luulet sä, että elämä jatkuu niin kuin tähänkin asti?"

En tiennyt että näin paljon voi sattuu
luulin että kipuun tottuu
luulin kaiken jo nähneeni
lapsuuden pelot voittaneeni
menneisyyden haamut karkoittaneeni
haha, sitä voi olla sokea ja tyhmä
koskaan ei voi olla varma mitä tuo elämä.

Mä hajosin
mut sua tuskin kiinnosti
luulin että jotain merkitsin
en tajunnu, sul oli jo uus muija kierroksis
toivon että joku päivä tajuut kuinka pahasti satutit
siks tein tän biisin, luoja, mä toivon että kärsit.

Multa on turha tulla hakee ymmärrystä
koska mä luulin sua mun ystäväks
mut kun ympäri käännyin, puukotitkin selkään.
Mutsi opetti kääntää toisen puolen johon lyödä,
mut mulle riitti nyt, mä ammun sua päähän.

://: Ja mä varoitin, älä leiki mun tunteilla
koska et tuu kestää seurauksia
Ja mä varoitin, älä ikinä mua satuta
koska tästä se hupi vasta alkaa.
Mä haluun palavasti päästä todistaa
kuinka sä mokaat.
(ha-ha-ha)

Voin olla lapsellinen, mut mun sydän ei ole ehjä
väität sä olevas aikuisempi, vaiks nait mun frendiä.
Ja jos erootte niin mua on turha ajatella
todellakin, ens kerrasta on turha haaveilla
ai mitä, joo, oon vitun katkera.

Tuskin tiedätte mitä teistä puhutaan
jätkä on mulkku ja muija on narttu
kumpaakaan ei oo hyväl maineel pilattu
hienoo jos ootte onnellisii
suosittelen silti: kattokaa peiliin.

Olis pitäny kuunnella kyläl kulkevia huhuja
että oot pelimies, leikit muiden tunteilla
liian myöhään huomasin, käytit mua vaan hyväksi
en niele tätä kokonaisena, siitä voit olla varma
niin joo, ethän sä tehny mitää väärää
tunteille ku ei mahda mitää
aivan sama, kuuntele tarkkaan tätä
en haluu sua enää.

Ja vaikka annoin anteeks, niin mikään ei oo ku ennen
koska ku katon teitä, muistan selvästi kaiken
miten mua satutitte, palasiks hajotitte,
selkään puukotitte, päin naamaa valehtelitte.
Aikasemmin luulin menettäväni arvoiseni miehen,
mut nyt mä tajusin, vittu tehän ansaitsette toisenne!

://: Ja mä varoitin, älä leiki mun tunteilla
koska et tuu kestää seurauksia
Ja mä varoitin, älä ikinä mua satuta
koska tästä se hupi vasta alkaa.
Mä haluun palavasti päästä todistaa
kuinka sä mokaat.
(ha-ha-ha)

***

Johan helpotti.