Ahdistaa.

Toivon, ettei koko vappua olisi koskaan keksittykään. Satut olemaan friikki ja epänormaali, jos et vedä itseäsi änkyröihin, nussi jotain vierasta (ja varattua) kundia, saa klamydiaa, herää seuraavana päivänä ilman housuja ja muistikuvaa jostain aivan muualta kuin minne muistat sammuneesi.

Mua ei huvita mennä minnekään pussikaljalle teinien kanssa. Mä olen kasvanut niistä ajoista ulos, tein sitä hitto viisi vuotta. Tänä vuonna olen viimein täysi-ikäinen ja haluan viettää vappuni ikäisteni seurassa, baarissa tai jossain muualla. Mutta pensaassa? Juoksemassa kyttiä karkuun? Vetämässä kamaa? Kiitos, mutta mä taidan mielummin valita sen helpomman reitin humalaan. Ei todellakaan tule minkäänlaisia nostalgisia väristyksiä. Mä vihasin yläasteaikaa. Tihkusateessa, ruusupuskan takana, 12päkki jaloissa, rööki suupielessä - tosi kovana ja vastenmielisenä. Ei enää ikinä.

Mielummin olen räkä poskella baarissa ja nain siellä jotain keski-iän ohittanutta patua. Ei helvetti...se on mun mielipide.

Mikä meteli täytyy nostaa siitä, että se on vaan vappu herran jestas? Nimenomaan. Miksi täytyy nostaa meteli siitä, etten suostu ryyppäämään teidän kanssa? Koska vappu on seurajuhla ja on säälittävää viettää sitä yksin koska KAIKKI MUUTKIN ryyppää. Vai niin. Kyllä mä muistan, millaista on olla rajoittunut 16-vee, jolle ainoa ongelma on mistä saadaan hakija. Kyllä mä muistan, millaista oli istua siellä Cittarin takana nuorisojengissä. Mut muistoiks ne jääkin.

Ehkä olen vanha kalkkis nössö hiekkapillu. Sitten olen. Mutta mä en aio väkisin lähteä minnekään. Olen sitten yksin, syön jäätelöä ja katon leffaa. Ei kuule tee mitään muutosta, se on mun viikonloppuni yleisestikin. Mitä sitten, jos siinä on leima päällä?

Kiitos, sain avauduttua.