Karkkila/Nummela/Vihti - akselilla pyörivät paskanjauhajat päättivät vetää uutiset kehiin. Mulla ja Santulla on kuulemma juttua. Ollaan ihmisten mukaan pussailtu. Tämäpä mielenkiintoista. Itselläni ei mitään muistikuvaa tapahtuneesta ja olen sentään ollut selvinpäin. Toisekseen, en ole ollut kahta metriä lähempänä Santtua. Miten tästä voi repiä otsikon? Helposti. Onhan kyseessä sentään Paskanpuhujien ihmemaa. Ja tietysti sekin, että ollaan hengattu Santun kanssa suhteellisen tiiviisti.

Mua ei nyt loppupeleissä niin hirveästi kiinnosta, mitä ihmiset puhuu niin kauan kun olennaiset tyypit tietää totuuden. Näitä riittää aina. Huomaa, kenellä on vitun tylsä ja kuiva elämä. Ei ole mun vikani, jos ukkos tulee lauantai-iltaisin reisille, kissa kuoli ja mutsi on alkoholisti. Se, että sun elämä potkii päähän ei tarkoita sitä, että sun täytyisi tehdä muiden elämästä...no ei nyt helvettiä, mutta jännityksen täytteistä kuitenkin. Tai ainakin sellaista, että kuulet siitä jotain aivan outoa kautta ja seisot hetken aikaa haavi auki ja mietit "anteeks mitä sä sanoit?" ja sen jälkeen alkaa raivo nousemaan.

Eilenkin...Santtu sanoi Topin sanoneen, että "Maisa tais vetää kilarit edellispäivänä, ku tultiin Ekin kans torille kiesii." Minkä takia mä siitä ottaisin kilarit? Äly ohoi, älä jätä! Täällä roikkuu eräs vitun tyhmä karkkimaan kundi, joka ei osaa ajatella aivoillaan. Ne ajeli kässärikäännöksillä ja me lähdettii Edin kanssa pois tieltä ja ajelee muualle. Tästä tämä fiksu ihminen keksi, että otin kilarit. Mitä ihmettä? Tai oikeastaan MITÄ VITTUA?

Jaaaaa sitten tuli kiva kohtaus, kun näimme Dolpin, Danin ja Edin kanssa Topin hengaavan yksin torilla. No, ajeltiin viereen ja moikattiin. Se tuijotti alaspäin, tuskin katsoi päin tai puhui mitään. Mä yritin siinä kaikkea kevyttä ja turhaa heittää kuten "ostit sitten uuden mankan, paljon maksoit, toimiiko hyvin, missä vanha?" ja blaa blaa. Mies vastaili lyhyesti ja vastahakoisesti, juuri sen näköisenä, että "vitun ämmä miks puhut mulle?" Että kukahan tässä ottaa kilaria ja mistä? En tiedä. En tosiaan. Naurattaa lähinnä. Pexikin sanoi, että Topin käytös on lapsellista. Se oli kuulemma niillekin mennyt sanomaan, että suutuin. Voi huoh. Eikun NO VOI YHYY!

Siinä mä sitten kyllästyin puhumaan yksin ja sanoin "sulla on nähtävästi tärkeämpää tekemistä niin me jätetää sut rauhaa." ihan nätisti ja hymyillen. Olkienkohautus, todella vittumainen ilme. Siinä kohtaa mun teki mieli ojentautua ikkunasta ja napata sitä rivelistä kiinni ja ra-vis-tel-la oikein kunnolla. Ole lapsellinen mulkku. Ei puhuta sitten. Onneks se on tänään 16tuntia töissä. Ei tarvitse pelätä, että se eksyisi ennen huomispäivää Keskustaan ja siinä vaiheessa mä olen jo kaukana täältä. Toisaalta ei huvittaisi mennä Turkuun, mutta toisaalta haluan. Santtukin lähtee Stadiin ja en kyllä ole hengaamassa Topin ja Nessun kanssa koko viikonloppua. Kiitos, mut ei kiitos.

Enivei...Tänään on se päivä, jolloin minusta tulee virallisesti vanhus. 19. Luojani, vain vuosi siihen, että täytän pyöreitä vuosia. Jonkin sortin ikäkriisi jo näin nuorena. Huolestuttavaa. Saapi nähdä, mitä illasta tulee. Suostuttelin Ediä eilen jonkin aikaa, että se tulisi Ruukkiin mukaan. Mä en kyllä uskalla ajatella iltaa sen enempää. Kaikki on mahdollista, kun on Karkkilasta ja etenkin sen asukeista kysymys.

Jaahas, ruokis on ohi ja tekemättömyys jatkuu!

P.S

E:"Räpän iskureplat on taidetta. Sillä on hirvee vonkaus päällä, mut koskaan se ei tule piparia saamaan. Tai jos tulee niin se on joku sokeekuuromykkä, jolla on pakkoliikkeitä ja sit se sätkii sen alla ku kala kuivalla maalla." (demostroi)
M:"Nii ne legendaariset kolme sekuntia ja sen jälkee pitkä tuijotus."

(E, D, D, S katsovat toisiaan) *total reps*