Noniin, olen taas rauhallinen ja jossain määrin myös selvempi kuin edellisessä kirjoituksessa. Vaikka sain tänään kuulla, että musta ja Topista kiertää Karkkilassa huhu, että olemme pari. Yhden ainoan pusun takia. Jonka vaihdoimme autossa. Keskellä toria. En tajua, miten kukaan saa kehitettyä kunnon konfliktin siitä. Se oli sellainen hätäinen hutaisu. Ilmeisesti joku on sen bongannut ja katsonut asiakseen lähteä levittämään. Mulle se on yksi lysti. Mietin vain, miten kauan ihmisillä meni tajuta mun todellinen viihdearvo. Pitäisi melkeinpä loukkaantua.

Eipä Topikaan siitä nokkiinsa ottanut. Sanoi tottuneensa paskanjauhajiin ja että sitä tarkoitusta varten Karkkila oikeastaan on olemassa. Mun eka reaktio oli Nessun soittaessa "Voi vitunvitunvittu.", mutta tarkemmin pohdittuani tulin samaan tulokseen. Mitä väliä sillä on? Huhupuheet on aina huhuja. Koskaan ei tiedä mikä on totta ja mikä ei. Suusta suuhun kulkevat jutut muuttuvat matkan aikana kymmeneen kertaan. Ja muuten, porukka veikkailee, että koska me eksytään sänkyyn. Kurjaa sanoa, mutta meni jo. :D Mä olin ihmetellyt alkuviikon pitkiä katseita, mutta en osannut yhdistää niitä mihinkään. Koska mun mielestä se pusu ei ollut iso juttu. Olisi kai pitänyt imuuttaa Nessunkin kanssa. Ja Jussin. Ja ketä muita siinä nyt olikin. Ai niin ja stoori kulkee siis näin: olemme nuoleskelleet autossa. :D

Ja toimintapojani en ala muuttamaan. Mä olen niin helvetin kyllästynyt elämään tavalla, jolla ihmiset haluaa mun elävän. Tee näin, älä tee noin, sun pitäisi tehdä niin, mikset sä tee näin. Voi olla, että olen suossa. Voi olla, että olen tekemässä elämäni suurinta virhettä. Voi olla, että hetken päästä huomaan olevani yksin, paskalla maineella varustettuna. Mutta eipä se tunnu muitakaan haittaavan. Lilli on huhujen mukaan huora. Onko se sitä? En tiedä. En tunne henkilöä. Samojen puheiden mukaan Nessu ei osaa sitoutua ja vain leikkii miesten kanssa. Onko se niin? Ehkä ulkopuolisten silmistä katsottuna. Mä tiedän totuuden. Yksi ei osaa rakastaa, toinen rakastaa liikaa, kolmas tekee sitä ja neljäs tekee tätä. Loppujen lopuksi päätöstekstejä ei tiedä kukaan muu kuin asianosaiset.

Jep, huomenna suunta kohti Karkkilaa. Perjantaina sitten ehkä meille. Ihan vaan kaverimielessä, tietenkin.