Tänään olen onnellinen. Mulla on suunnitelmia. Vaikka on lauantai. Se on melko tavatonta. Pääasia on, että olen onnellinen. Mietin koko viikon, että jos Sofi feidaa mut tälläkin kertaa jonkin tärkeämmän syyn varjolla, helvetti pääsee irti. No, se ei feidannut. Ei varmaan uskaltanut. Mä olisin tehnyt jotain kamalaa. Laittanut välit poikki tai jotain niin lapselliselta kuin se kuulostaakin. Mut mä en ole mikään vitun kakkosvaihtoehto.

Itse asiassa, viime viikko oli muutenkin melko onnistunut. Pääsin sekä espanjan että kulttuurikokeesta läpi. Rimaa hipoen, mutta läpi kuitenkin. Mulla oli kavereiden kanssa kivaa. Nauroin niin paljon, että poskilihakset alkoi särkeä. En itkenyt kuin vasta keskiviikkona. Tein kokeiluluontoisen itsemurhaviestin puhelimeen. Se oli säälittävä. Alkeellinen. Ehkä mun pitää vain tyytyä kirjoittamaan. Ei sillä, että olisin mitään suunnittelemassa.

Ainoa asia, mikä tällä hetkellä on masentaa, on raha. Tai pikemminkin sen puute. Mä en ole pitkään aikaan ollut näin perse auki. Nyt ressaa. Ja tietty se, etten ole saanut mistään duunia. Ja sekin, että laitoin sossuun paperit vetämään. Saa nähdä, koska alkaa tipahdella dollareita - jos alkaa. Muuten oon kadulla. Enkä laske leikkiä.

Kirjoitan nykyään lyhyin lausein. Siinä on helpompi painottaa, mitä on sanomassa. Teen itseni paremmin selväksi. Ainakin niin haluan uskoa.

Tapasin yhden mielenkiintoisen kundin netissä. Se oli niin mun tyyppiä, koiraihmisiä ja kaikkea. Kolahti. Mutta se asuu toisella puolella Suomea. Porin lähellä. Niinpä niin, mun tuuria. Mitään muuta se ei ikinä olisi voinut ollakaan. Enhän mä ole "onnea näille ihmisille" - listalla. Mä olen sillä "paskaa kottikärrykaupalla" - listalla. Suunnatkaa kaikki ylimääräiset kurasatsinne tälle henkilölle. Sillä ei ole sitä ikinä tarpeeksi.

No, en lähde masentamaan itseäni. Sofi on tulossa. Syödään hyvää ruokaa (jota mä kokkaan) ja juodaan viiniä (ja muutakin alkoholipitoista). Juorutaan, katellaan leffoja...mä olen todella tyttöjen illan tarpeessa.

Täytyy mennä. Pitäkää itsenne eläimenä!

Peace, Mags.